luni, 7 ianuarie 2013

Citate date de oameni de afaceri #1

Iata o lista de cateva citate ce va pot motiva si invata anumite lucruri:

  • "Regula numarul 1: Nu pierde niciodata bani. Regula numarul 2: Nu uita niciodata de regula numarul 1.” – Warren Buffett
  • “Cand traiesti pentru opiniile altora esti mort.” – Carlos Slim Helu
  • “Ador cand oamenii imi spun ca nu pot face ceva, nu e nimic care sa ma faca sa ma simt mai bine, pentru ca toata viata mea oamenii mi-au spus ca nu voi reusi.” – Ted Turner, fondatorul CNN
  • “Devii ceea ce crezi. Esti unde esti acum in viata pe baza a tot ceea ce ti-ai dorit.” – Oprah Winfrey
  • “Nu poti pur si simplu sa-i intrebi pe clienti ce-si doresc si sa le oferi acel lucru. Pana cand vei construi acel ceva vor dori altceva.” – Steve Jobs
  • „Nu ai voie sa renunti. Castigatorii nu renunta niciodata si cei care renunta nu castiga niciodata.” – Ted Turner
  • "Experienta m-a invatat cateva lucruri. Primul este sa iti asculti instinctul, indiferent cat de bine suna lucrurile pe hartie. Al doilea lucru este ca iti e, in general, mai bine cu lucrurile pe care le cunosti. Si al treilea lucru este ca uneori, cele mai bune investitii sunt cele pe care nu le faci." - Donald Trump.
  • "Gaseste-ti pasiune ... in acel moment nu mai este vorba despre munca." - L.A. Reid
  • "Castig mare si responsabilitate mica sunt doua circumstante gasite rar impreuna." - Napoleon Hill
  • "In afaceri, am descoperit ca telul meu este sa fac tot ce pot mai bine in fiecare zi. Acesta este standardul meu. Am descoperit devreme in viata ca am standarde inalte." - Donald Trump.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu